Blog

W jakim miejscu, otoczeniu Twój pracownik działa efektywnie?

Pytanie: „w jakiej przestrzeni Twoja praca jest najbardziej produktywna?”, zadaję każdemu, z kim pracuję na moich szkoleniach z zarządzania sobą w czasie. Oczywiście to jest tylko jedna strona zagadnienia, ale czasem warto się wsłuchać, gdzie ludziom pracuje się dobrze i efektywnie. Choćby po to, aby porównać otaczającą Ciebie i Twoich pracowników rzeczywistość, do najczęstszych odpowiedzi. Czasem...
Więcej

Jak zwiększyć produktywność zespołów – wnioski po szkoleniach z zarządzania czasem…

Chcę podzielić się z Tobą moim doświadczeniem. Przeprowadziłem już wiele szkoleń pracowników w różnego rodzaju firmach, od kilkuosobowych organizacji po duże korporacje. Mam za sobą ponad setkę indywidualnych klientów, objętych coachingiem efektywności – właścicieli małych i średnich firm. Trenerem produktywności byłem też dla wielu menedżerów z korporacji. Pracując z nimi wszystkimi, zauważyłem pewne tendencje wspólne...
Więcej

Dlaczego to nie działa?

Który menadżer nie zadawał sobie tego pytania? Budując zespół, lub pracując w zespole, gdzie mimo idealnego doboru kadry, inwestowania w szkolenie pracowników, profesjonalizmu zatrudnianych coachów efektywności – po prostu coś nadal nie działa tak jak powinno. Przyczyna często nie tkwi w tym, że zatrudniliśmy nieodpowiednich ludzi, ani w tym, że nie potrafimy nimi zarządzać. Przeciwnie – wszystko...
Więcej

Co inspiruje managera? A co powinno?

Każdy manager zna teorię GTD Getting Things Done– ale co ma do niej domino? Dlaczego 4.44 a nie 5.00 rano? Co Ty wiesz o zabijaniu… projektów? Inspirujace artykuły to jest zdecydowanie to, czym zajmują się liderzy w wolnych chwilach. W Internecie, muszę przyznać, wiele jest jednak bylejakości i pseudo naukowych artykułów, które w gruncie rzeczy mają za zadanie...
Więcej